IJs in Nederland en ijs in Oostenrijk. Blijft een dubbel gevoel om nu naar de Weissensee te vertrekken terwijl hier ook kan gaan gebeuren. Het weer rond Weissensee is ook niet zo stabiel dus wellicht is het straks hier wel beter, wie weet? Maar wat mij betreft zijn de voorbereidingen goed verlopen. De snelheid op de baan is prima. Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst een 36er gezien op het bord. We zijn er klaar voor. Het doel is uiteraard weer sneller dan vorig jaar. Of dat gaat lukken hangt van veel factoren af. Weer en ijs zijn belangrijke factoren maar ook of je in een goed groepje kan komen. Dit jaar geen Bo en Joost die goede kompanen zijn. Na de start in het donker wordt het weer even zoeken. We zijn weer te volgen via de website www.weissensee.nl. Ik weet niet alle startnummers. Die van mij is 3275. De anderen kunnen het hier onder aangeven.

Jan

Over de auteur

8 reacties

  1. Pi-Air

    Mannen en José,
    Ik hoop dat ze de baan goed kunnen prepareren voor jullie want dan komt het helemaal goed.
    Jan, ik heb je nog nooit zo sterk gezien dus, zonder malheur zit een nieuwe toptijd er zeker in! 🙂
    Ik was zaterdagochtend nog helemaal naar de kloten van die rappe rondes 😉
    Ik ga jullie volgen!!
    Heel veel SUC6!!

  2. Henrie

    Jose en de mannen, succes vrijdag, ik ga er voor zitten en zorg dat jullie voor de camera opvallen, oja en zeker een keer zwaaien, zit er niet voor jan lul. Houd alles heel geniet ervan en ga voor een goede tijd Groetjes De Bruintjes.
    PS vergeten jullie niet de 10 euro voor vrijdag even af te geven.!!!!!

  3. JoseW

    Ik heb even mijn nummer opgezocht
    3231.
    Ik ga er van uit dat ik er toch wel 10 uur over doe. Zodat ik lekker lang kan genieten van de tocht.

    Jose

  4. Lex Verveer

    Succes allemaal vrijdag & veel plezier, de temperatuur blijft laag, dan blijft het ijs mooi hard. Hopelijk valt er niet te veel sneeuw. Wij gaan vrijdag richting weissensee; Lisette gaat in de 2e week rijden.Dinsdag 29 jan met start nr 5249 op vrijdag 1 feb met nr 7260.

Laat een antwoord achter